close

昨天朋友送我這首歌~Proud of You – 揮著翅膀的女孩

一聽到就好喜歡

使用我最愛的樂器~~鋼琴
節奏明亮輕快
歌手的聲音也相當好聽

當然還有歌詞內涵相當不錯
頗能激勵人心

我放在個人資料頁
建議讀者先把網誌的音樂關掉
然後增開一個新視窗
點進我的個人資料頁

就可以一邊聽歌一邊看歌詞囉~~

---------------------------------------------------------------------------
Proud of You – 揮著翅膀的女孩

Love in Your eyes
祢眼中充滿愛意

Sitting silent by my side
靜靜地坐在我身旁
Going on Holding hand
沿途牽著祢的手
Walking through the nights
漫步整個晚上

*Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我
Lift me up to touch the sky
讓我能觸摸到天空
Teaching me to love with heart
教導我如何用心去愛
Helping me open my mind
也幫助我把心打開

I can fly
我會飛了
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
給我最好的感覺

 

Till the end of the time 直至時光停頓

Believe me I can fly
相信我真的會飛了
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了
To give the best of mine
給我最好的感覺
The heaven in the sky*
天堂就在天空

 


Stars in the sky
星星們在天空裏
Wishing once upon a time
希望有一天
Give me love Make me smile
愛的降臨讓我歡笑
Till the end of life
直到我生命的結束

Can't YOU believe that YOU light up my way
祢可相信、祢已照亮了我的道路
No matter how that ease my path
路途如何對我來說巳不重要
I'll never lose my faith
我決不會失去信心

See me fly
看我會飛了
I'm proud to fly up high
我很驕傲我能高飛
Show YOU the best of mine
給祢看最棒的我

 

Till the end of the time 直到時光停頓

Believe me I can fly
我真的會飛
I'm singing in the sky
在天上高歌
Show YOU the best of mine
給祢看最棒的我

 

The heaven in the sky 天堂就在天空

 


Nothing can stop me
沒有什麼能阻止我
Spread my wings …..so wide
打開翅膀…….展翅高飛

 

 

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    chaoyuan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()